7, Min bästa vän

Jag kan inte säga att jag har en bästa vän,utan jag har världens bästa vänner som betyder så mycket på olika sett,alla har sin plats,stor som liten.



Närmast hjärtat!



Hon som förgyller mina dagar och Jonna.



Alla söta brudar från både Boliden och Burträsk som vi alla alltid har så kul ihop!



Vi som alltid träffas minst 3 gr i veckan,minst andra familj!



Snacka om fina killar,som jag vet alltid finns där.



Den kloke och vise mannen!



Den allt för fina Emma som alltid ställer upp!



Den allt för omtänksamme och snälla William!



Bardomskompisen Philip.

Det är välö dom jag umgås mest med för tillfället,men har så mnga andra fina runt omkring mig också, så jag hoppas att även ni tar tll er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0