8. Ett pinsamt ögonblick

Ett pinsamt ögonblick?

Kommer inte på något speciellt,men något jag tycker är riktigt skämmigt är att prata Engelska och prata inför folk över huvud taget, det där med engelskan är nog först och främst för att jag inte behärskar det för fem öre och tycker det låter töntigt när man stammar sig fram på svengelska.

Tycker det är pinsamt när man i början träffar en människa som man verkligen vill göra ett bra intryck på och det antingen blir pinsam tystnad eller att allt bara blir fel helt enkelt.

Pinsamt att träffa för mycket folk på samma gång och då man inte har en aning om vad dom tycker om en.


Sådana saker som att tex ställa mig på torget och skrika och göra världens äckligaste och fulaste grimaser tycker jag inte alls är pinsamma vilket många tycker,medans jag som ovan tycker det är pinsamt att prata engelska.Så jag är lite tvärt om då det gäller pinsamheter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0