lite blandat

Dagen har gått snabbt,men snacka om att jag blir mer och mer sliten för varje dag,att stiga upp blir jobbigare och jobbigare och jag kommer mig upp senare och senare.

Har funderat länge på att ta en till hål i örat också,i den här lilla pluppen? så på lördag blir det av,mitt i julshoppandet,ska bli så mysigt att bara strosa runt och handla lite klappar med vännerna.

Lunchen käkade jag på Subway och när jag var på väg hem blev jag uppraggad av en afrikan så jag fick för första gången på länge använda mig av min lite sämre Engelska.

Har just klippt Alle och ikväll är det träning!


Kommentarer
Postat av: lisa

den där lilla pluggen kallas tragus, snyggt namn va? ;)

2010-12-02 @ 21:54:34
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0