motivation kom!

Har alltså besökt mormor och sedan att jag kom hem har jag städat lite och nu har jag tänt lite ljus och äter choklad här i sängen med datorn i knät.

Imorgon är det dags för första skridskoskola också,första gången för i år och jag måste säga att jag är riktigt nervös,första gången är verkligen värst,då man måste säga välkommen och presentera sig inför alla osv,förstår inte hur jag kunde vara så lugn förra året,men hoppas det löser sig.

Efteråt om jag är vid liv förstås så ska jag och gymma med Lisa,det var ett tag sen.Ska verkligen försöka ta tag i träningen nu efter nyår,då är det ändringar som gäller om jag nu ska få på mig min bikini v 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0