spontana,trevliga dagar

Har haft fullt upp idag verkligen,först skola som sagt och fixniing av håret och fixade även Linns.
Köpte min Ica-sallad och for upp till Jonthe,hur mysigt/trevligt som helst!
Gärnet hem för att klippa och i slutet blev det hela 3 st,var klar halv 11.

Imorgon är det sista dagen innan jul-lov och går bara eftermiddag så tänkte fara förbi Björnåkers här i Burträsk och se den årliga dansen,som 95:orna står för i år och det börjar kl 10 och om jag hinner före så hade jag tänkt baka lite,brukar bjuda hockeygrabbarna på julfika sista träningen före det lilla uppehållet.

Senare på kvällen är det träning som det är varje tisdag men speciellt för den här gången är att vi ska byta julklappar,julmys!



nu ska jag sova så som jag gör här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0