tillbaka till verkligenheten

Jag vet att jag varit väldigt tragisk här på bloggen,gällande texter och bilder,men har från och med nu bestämt mig för att försöka sluta med det,försöka lägga det hela åt sidan helt enkelt.. för ett tag i alla fall! Det är ju ändå JUL!

För att ha något mer att tillägga så måste jag verkligen se till så att jag snarast tar fram kameran igen för nya bilder, för nu tänker jag visa samma bilder som jag gjort tidigare 100-tals gånger,men det konstiga är att jag fortfarande gillar dem lika mycket!



Förstår att ni börjar vara less,men det är 1 av 2 saker jag har i skallen hela tiden,utomlands,utomland,utomlands och om ca 11 v är det dags för Spanien som sagt och då kan jag lova er bilder!

Det är så mycket jag vill göra, så mycket jag vill hinna med under året.

Spanien som sagt
snack om att fara någonstans? med familjen
Tunisien igen är det också prat om med några av vännerna
Och Thailand nästa vinter har vi skakat hand på

en sak är säker,jag måste försöka få ihop lite slantar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0