Juldagen

Dagen har flytit på och jag har inte gjort allt för mycket,mest packat upp alla julklappar ur dess kartonger och bara tagit det lungt med godis och andra onyttigheter,vart hos farmor och ätit julbord för 3:e gången och sen spelat spel med familjen.



Jag tänkte visa hur jag såg ut i håret igår också,får det är verkligen inte vanligt att jag gör något mer avanserat än att platta det.

Hade ingen bättre bild än denna,men det är väldigt enkelt i alla fall.
Jag använde en plattång för att göra lockar över hela håret och sen tjorvade jag egentligen bara ihop det där bak och fäste med massor av hårnålar, och lämnade en slinga på vardera sida om ansiktet där fram.



Julrean började väl idag också,eller är det imorgon?
var i alla fall riktigt sugen på att besöka den en sväng och försöka fynda lite smått och gott,men saken är den att Skridskoskolan börjar på måndag och håller på i 8 dagar? med tiderna 10-11 varje dag.Tänkte att det inte skulle hinnas med,men kom på i detta nu att det faktiskt går en buss kl 12,så varför inte åka med den in någon dag,vad säger ni brudar?

Kommentarer
Postat av: IDA

Tycker jag också! Vi åker in någon dag i veckan:)

2010-12-27 @ 12:16:45
URL: http://lundstromida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0