J.A.G



I
sladan var mitt andra hem som liten
Dansa är något som jag älskar att göra,dock inte disco
Allvarlig då det gäller

A
nnorlunda
Noggrann då det gäller lite annorlunda saker (före jag ska plugga måste jag renskriva hela stycket flera gr innan jag blir nöjd,för annars är det de ända jag stör mig på och kan där av inte konsentrera mig.Noggrann med att alltid säga hejdå, när jag inte har tid att skriva mer gällande sms och fb,slutar aldrig helt plötsligt att skriva.Noggrann gällande traditioner.
Nagelbitare ibland
Att ha vilja,något som man brinner för,att kunna visa känslor och kärlek,att vara social och att kunna bjuda på sig själv,men att samtidigt kunna vara allvarlig då det väl gäller och att vara pålitlig är egenskaper jag tycker en kille ska ha.

E
n tänkare
Rolig
I Love killparfym
Chips och chokladälskare
Att resa mycket är en av mina många drömmar

H
ockeyälskare när det gäller Burträsk juniorlag
Orolig
Lisa är min kompis
Målvakt
Burträskare
Envis
Rosenrasande dåligt temprament
Glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0