hjälp mig

Idag har det vart en riktigt tuff dag och då menar jag tuff! Det började med väldigt få timmars sömn,en lång dag och direkt jag kom hem boxersize.På skolan fick vi veta att vi ska ha en kortdag under veckan istället för 2 som förra terminen.Jag har verkligen ingen motivation för skolan just nu,det känns bara jobbigt,hoppas det känns bättre snart bara.

Boxersizen då? Ja det är riktigt skönt nu när jag sitter här och just har ätit nybakt bröd och känner att man gjort något vettigt,för det ver riktigt jobbigt idag och eftersom att jag var så trött så blev det ännu jobbigare.

Nu ska jag i alla fall fortsätta se spårlöst och sen blir det dubbla avsnitt av Paradise!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0