pengarna försvinner

Båda redovisningarna gick jäkligt bra är så nöjd som jag kan bli och är så glad att det är över nu.Vi fick sluta mycket tidigare också redan kvart i 1 och när vi just närmande oss bussen som vi tänkte åka med far den just, så istället bestämmde jag mig för att lifta eftersom att jag ville hinna med 5 över 1 bussen hem till burträsk,ja ni hörde.Jag åkte alltså med ett Colombiskt par tillsammans med en kille lite äldre än mig som också liftade,jag missade ändå bussen hem men jag är jäkligt stolt över mig själv ändå,stolt över att jag vågade.

Och eftersom att jag missade den bussen så fick jag ju lov att vänta på halv 3 så under tiden blev det stan och lite mer shopping. Ett till par jeans 99:- Örhängen 20 :- Tröja 50:- och ett par "skrubbhandskar" 25 :-.Gud vad jag fyndar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0