bra jobb grabbar

Filmen var riktigt bra! Skulle lätt kunna se den igen,riktigt mysig kväll! Tack Sanna och Frida! Och tack mamma! Härlig stämmning var det på stan också med mycket folk och fint väder.

Direkt jag kom hem for jag sundet runt med Oliver,Jonthe och Emil,kanske bland det värsta jag gjort,för högt tempo för min del så fick kämpa för varje steg som togs,men till slut så hade jag ändå lyckats ta mig runt.

Imorgon börjar jag jobba kl 7 på marknaden och jobbar där till ca kl 2 sen är jag ledig fram tills halv 5 så tänkte gå runt och kolla ifall det finns något som faller mig i smaken.




Kommentarer
Postat av: paulina

oja det är han verkligen :)

2010-07-08 @ 22:13:34
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0