alla dagar

Vilken dag,toppendag! Började med vinst 3-1 i det underbara vädret på tjärnbacka.Snacka om utlandskänsla när man kan gå runt halverst naken och svettas,härligt också att hela Burträsk är ute och njuter med glass i ena handen och solbrillorna i andra.Härligt att jag sprungit runt sundet med oliver och Jonthe och efter det käkat glass som alla andra,härligt att jag snart ska ta en dusch och sedan invänta främmande och god mat,härligt att jag hoppas att Alle drar ihop nå folk så det blir en bra kväll!

Det är härligt med sommar helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: LISAS

öj du vet väl om att jag inte kommer?

2010-05-15 @ 16:18:37
URL: http://stenlundlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0