hunnit med mycket,det känns bra

Kul med så många komentarer!

Börjar bli dags för sängen.Ikväll har jag vart och tränat och det gick bättre än på länge faktiskt,känns riktigt roligt! Sedan så har jag pluggat i 1,5 h,fruktansvärt imponerad av mig själv,men det återstår att se om något fastnade under tiden.

Håret då? Jo,det blev jättebra är riktigt nöjd,utväxten borta,skönt!

Har fixat och trixat med lite bilder under kvällen också,visat mamma och pappa många hundratals,har vart riktigt duktig på att ta bilder på sistonde.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du blev nöjd med färgen ? KAn du inte lägga ut ett kort så jag får se ?

2010-05-25 @ 00:33:47
Postat av: Louice

alla har nog någon som är bra för den.

2010-05-25 @ 13:58:12
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0