jag hoppas ni orkar ta er igenom hela

Det har vart en ovanligt bra Söndag och att det är Måndag imorgon känns inte alls så dumt.Jobbade som sagt idag,med Frida,Anki,Mathilda och Evelina och det var nu jag märkt hur otroligt länge sedan det var jag umgicks med det gänget,har saknat det.Sedan så har jag suttit ute i solen och fått lite färg,jag älskar det! Tjänat 200 kr har jag också gjort,fotvård!

Jag är stressad över rätt mycket för tillfället,har 3 prov i veckan som jag ska hinna med att plugga till,ska fixa allt för resan,det är alltså bara 5 dagar kvar nu.Gruvar mig grymt mycket samtidigt som det ska bli hur roligt som helst! Tänk om jag dör,blir skjuten,flyget kraschar,bomb osv,alla tankar flyger runt och inte nog med det,ska klara av att vara utan mamma och pappa i 1 vecka också,har aldrig hänt förr,vill helst ha dom i närheten,så mamma nu vet du.

Hade helt plötsligt väldigt mycket att skriva.Mitt hår ska fixas imorgon,så där har ni orsaken till att jag inte gruvar mig inför morgondagen,ska alltså sitta i salongen hela dagen,den 1 dm stora utväxten ska bort över hela håret så kommer blir ganska mycket ljusare och hinns det med så ska det även fräschas till lite på längderna också,om inte,så får det bli på fredag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas färgen blir bra!!!! Och tack för den underbara fotvården =) Så skönt!!!

2010-05-23 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0