jag måste försöka sova igen

Har sprungit,har sålt sockar,har bastat med tjejerna - Det var min dag.

Jag som skulle sova för länge sen,men jag kan inte,så tänkte svara på alla frågor nedan bara för att ha något att göra.

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: mamma
SMS: jorre
Sång du lyssnade på: Iron maiden - Blood brothers
Gången du grät: Lördags

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: hoppas jag inte
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: ja,farfar.
Varit deprimerad: klart.
Varit så trött att du somnat sittandes: På bussen händer det ganska ofta

I ÅR HAR DU:

Fått ditt hjärta krossat: Inte i år
Skrattat så att du har börjat gråta: det brukar faktisk inte hända
Träffat någon som förändrat ditt liv:förändrat kan jag väl inte säga,men gjort de bra helt enkelt
Insett vilka som är dina äkta vänner: det har jag vetat länge
Kysst en kompis: nej

BLANDAT:
Vad gjorde du under din förra födelsedag: öppnade paket,åt tårta och umgicks med släkten
Vilken tid vaknade du idag: vid 9
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: Nästa gång jag far utomlands
Senaste gången du träffade din pappa: någon timma sedan bara
Vad lyssnar du på just nu: mina egna andetag
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja det har jag
Vad gör dig irriterad just nu: för tillfället inget
Singel/upptagen: Singel.
Hårfärg: just nu gult/blont
Piercings: 8 st i öronen
Tatueringar: inga ÄN

DIN FÖRSTA:
Bästa vän: Minns inte vem av dom alla
Sporten du spelade: fotboll.
Husdjur: katt
Vaccination du minns: stelkramp
Alkohol du drack: väntar fortfarande på den första

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja absolut!
Vill du gifta dig: ja!
Karriär i åtanke: vem vet vad man tillslut blir,men som det ser ut nu så frisör.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: älskar varma,hårda kramar då man aldrig vill släppa taget men även pussar,passar på den.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Romantiskt spontan
Snygg mage eller snygga armar: den får jag fundera på? men båda är snyggt
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: känslig på det sättet att han bryr sig om en
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam:

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: nja
Tappat glasögon eller linser: har inget av de
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: hoppas jag inte.
Har du blivit arresterad: nej.
Dissat någon: det har säkert hänt
Gillat din killkompis (mer än som vän): bara som jäkligt bra vän

TROR DU PÅ:
Dig själv: nej,men det kan hända
Mirakel: ibland försöker jag det
Kärlek vid första ögonkastet: vet inte,har själv aldrig upplevt det än iaf
Himlen: jag hoppas på himlen, och ett liv efter döden
Tomten: efter många år så vet jag nu att tomten inte finns
Att kyssas på första dejten: tycker man ska vänta,men känns det rätt så varför inte?
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: aldrig
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det tror jag absolut!
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj,mina vänner,mitt lag,hela min omgivning allt har en plats




Imorgon ska jag klippa 3 st,springa och städa före jag skriver något här.Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0