slappt helt enkelt.

Jag älskar mössor! Så enkelt är det, och anledningen är nog den att man slipper fixa håret.Jag älskar mjukisbyxor,det skönaste som finns.Jag älskar stora sköna tröjor bara för att jag gör det och sist men inte minst så älskar jag Converse,bara för att det är de snyggaste och aldrig heller så gör jag någon speciell sminkining.

Och det jag vill säga med det här är att mina vänner var less att jag alltid bara drog på mig mössan och sen var klar, så Jonna tog tag i saken och fixade både mitt hår och sminket igår.

Men lika förbannat så köpte jag ännu en till mössa.Jag bara älskar det!


Kommentarer
Postat av: J

Mössa är helt klart det bästa!!!

2010-10-01 @ 19:13:46
Postat av: Louice

fin bild eh:)!

2010-10-02 @ 16:51:54
URL: http://karlssonlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0