fint

Har haft en lugn och skön kväll ikväll med grabbarna.
Och innan dess och innan det att jag åkte hem från stan första gånge idah så blev det en hel del shopping!
En mössa,en sportigare tröja/jacka,2 julklappar,lösögonfransar och en tröja som jag tänkte ha på annandagen, och varför inte på julafton.

Imorgon åker jag med Ida in till stan och har praktik hela dagen,sista rycket nu innan lovet.
Och senare blir det direkt på träning.



från igår, http://hannaroo.blogg.se/ , hur fin är hon inte?

Måste bara skicka en varm, blöt och fet PUSS till min kära vän Michaela. Jag älskar när hon skrattar och hennes näsborrar vibrerar sådär så att man bara väntar på att hon ska lyfta från marken. Finaste du!

Måste skicka en lika varm, blöt och fet PUSS till käraste Erica. Som idag klarade uppkörningen idag. Lycka till med teorin. Och för att hon är helt underbar.

Måste även skicka en tredje lika varm, blöt och fet PUSS till käraste Amanda. Du är min ängel. 


Och den 28 ska vi alla träffas igen,för en finare middag på någon mysig resturang, och brudar,jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0