känslomänniska

Fick jag beskriva mig själv med ett ord så skulle jag välja just känslomänniska.
Och jag är en sådan till fullo,både på gott och ont.
Ena stunden grinar jag och i nästa så skrattar jag,det är så väldigt upp och ner.
Och det jag en dag skrattar åt kan jag grina åt i nästa.
Jag har lätt för att bjuda på mig själv och lätt för att släppa in folk på djupet,men blir också där av sårad så onödigt många gånger, och jag är en sådan som tar åt mig av allt som sägs,även fast jag inte visar det för stunden,jag tål onödigt lite för att vara helt ärlig.
Och idag har det vart en sådan dag då allt kommer på samma gång,mina ögon är rödsprängda och svidande,men imorgon är det ny dag och nya tag och jag vet att den kommer bli bra!

09.00 praktik
Slutar ca 13.00
För jullunch med "Lycka"
Middag med Hanna
Kolla på anderstorps konsert
sjunga för aikspelarna
utgång
hämtning av Elias och Jonte


Kommentarer
Postat av: hannaroo

<3

2011-12-16 @ 00:42:14
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0