mycket glädje

Dagen:

Upp 5.00
körkortsplugg
Kundmottagning på skolan
körkortsplugg
Klippa Jonte
Lucia
Klippa William

Och jag måste åter igen få tacka alla snälla människor där ute.Tack för alla sms,tack för alla kommentarer och (gillningar) på fb,tack för alla kramar,tack för alla inlägg och tack för att ni finns.
Har t om fått stora applåder av Moröns herrlag,vilket inte är varje dag.Jag uppskattar allt!

Glad blev jag också då jag gick in på den här bloggen och såg det här.

Vill passa på att säga grattis till min sköna böna som imorgon krönas till Lucia. Grattis finaste Erica! ♥ Vill i samma veva tacka alla fina människor som röstat på mig, det betyder väldigt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0