Onsdag

Har suttit på körskolan hela dagen,är riktigt stolt faktiskt och börjar nu känna att det faktiskt går framåt.
Gjorde bort åter en körlektion också eftersom Jens hade tid över,perfekt!
Just innan 5 och just före jag skulle hoppa på lokalbussen blev det en snabbis på stan också,har införskaffat 4 plagg på bara några dagar,rätt bra för att vara jag! och idag fick det bli en kavaj som jag också bestämt mig för att ha på nyårs,är ingen "klänningtjej" så kavaj får de bli, och hittade även ett finare linne.

Uppträdandet för kvällen ägde rum i Boliden,mysig kyrka och det hela gick bra,och himla roligt är det ju också!


Kommentarer
Postat av: lisa

mysig kyrka.... bunker

2011-12-08 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0