frustrerande

Det är världens finaste väder ute just nu.
Man skulle vilja gå världens längsta prommenad,kanske sparka en sväng,dra iväg med skotern och ta med sig varmchoklad och fika eller bara sätta sig på sjön och njuta.

Men inget av det här får jag göra. Igår på dagen känndes det som om att febern var borta det vara bara huvudet och näsan som jäklades,men innnan jag la mig så kollade jag febern bara för att och den visade 38.0.
Det som jag stör mig mest på är att ögonen gör förbaskat ont?

Om det är någon jag hatar, så är det att vara sjuk!

Nu ska jag leta reda på lite härlig musik som förhoppningsvis gör mig på lite bättre humör och varför inte kolla på bilderna från Tunisien ännu en gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0