idag är ingen bra dag

Jag hatar mig själv för att jag är så sjukt ointelligent. Jag har suttit med matteboken massvis med timmar idag,men sidorna är för många och talen är för svåra så tiden räcker inte till. Nu har jag gett upp. Och inte nog med det, har prov i småföretagande också,vilket jag nästan inte har hunnit kolla på, jag fattar inte ett ord och ger där efter upp efter några försök till att förstå.

Jag blir så frustrerad över hus vissa bara kan allt, utan att ens lägga ner en minut. Blir frustrerad över att höra att folk förstår och kan allt efter att bara hört läraren nämna något en gång. Jag är nog faktiskt för att vara helt ärlig den osmartaste personen som existerar i min närhet och jag hatar att vara det.

Ska iväg på träning snart också,intervaller var det egentligen tänkt att det skulle bli,men jag tror och hoppas på att det är för kallt, springa är inte heller min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0