just a little

Oj, nu var det ett tag sen jag informerade er om vad som händer och vad jag gör.

Huvundet vrker och har fortfarande lite feber men inte mycket och tack vare att jag hade ännu mer igår så var jag tvungen att hoppa över matchen,men följde med och skrek det lilla jag fick ur migi alla fall.

Senare på kvällen kom Sanna och Ida hit och vi har alltid så mysiga kvällar, tv,massa musiklyssnande,snack,egengjord daimglass och chips, kl 1 drog dom sig hemåt och jag somnade direkt!

Idag kl 13.30 ska jag och resten av laget ska ut och sälja och försöka få in lite mer pengar till kassan, men före det hade jag tänkt göra lite skolarbete,pär var här igår och lyckades ta bort "spärren", hur bra som helst, så nu är det bara att köra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0