tycker riktigt synd om dig




Jag vet lika väl som du och alla andra att vi inte längre umgås på samma sett som förr,
men på något sett så har vi ett band som alltid finns där, ett familjärt band,du känns som en i familjen(kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket våra familjer umgås,hur mycket pappa ringer till fritte för att alltid be om hjälp,med tanke på att vi är "släkt" och med tanke på att vi haft varandra vid sidan hela livet).
Jag tycker fortfarande lika bra om dig.
Du har haft en platts i mitt hjärta sen du föddes, så alltså en platts i mitt hjärta sen jag var ca 6 månader, det är en lång tid och du vet att du alltid kommer ha det, vad som än händer.




Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Tack, betyder otroligt mycke!!! Det är synd att vi inte umgås lika mycket som förr, man måste ju kunna hitta på något bara för att. Ta igen det man missat liksom;) ? Det känns som att det spelar ingen roll om vi har varit med varan elr inte på ett tag, varje gång vi ses känns det som att det var igår, vi kan fortfarande vara lika öppna och ärliga mot varandra och du är tamefan den bästa som finns, med dig är det inga svårigheter, du är rak och ärlig som ingen annan och du har alltid funnits i mitt hjärta sen jag föddes. Tack vännen!!

2011-02-11 @ 20:02:24
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: Arnemargrethe

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-04-07 @ 07:55:32
URL: http://arnemargrethe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0