det går bra nu

Vilken bra dag, t om matten gick bra!

Kom hem och käkade fläskfilé,klippte Nicke,gick på en prommenad med Sanna runt byn och halv 8 var det dags för hockey med bruden själv och andra härliga typer,Oliver,Emma och Robban!

För övrigt så vill jag bara säga att JAG HAR HELG!



Viste ni:

att jag vill: att alla mina drömmar ska gå i uppfyllelse
att jag pratar: för snabbt och ibland onödigt mycket
att jag inte gillar: människor utan hjärtan
att min första riktiga kyss: gjorde mig överlycklig
att jag avskyr när folk snackar: om skolan
att kärlek är: det bästa man kan få och ge
att jag gillar: resa,min familj,mina vänner,mitt lag,att kolla på hockey,åka skoter,sjunga,snacka om allt och inget,myskvällar,dansa, äta allt gott (choklad,chips och dipp,poppcorn och dipp,ostkrokar,cheesballs,pollykaka,hemgjord glass,cheescake,jordgubbspaj, tacos, grillat, hemmagjord pizza med tacoköttfärs,lax,mormors köttgryta,skolans wook,varma mackor med tonfisk,icas-sallad,kryssets mos,listan kan göra lång!
att jag är beroende av: choklad
att min mobiltelefon är: en bra att ha grej
att när jag vaknar på morgonen: somnar jag oftast alltid om ett tag,
att innan jag lägger mig: läser jag de flesta bloggar och kollar fb
att idag så är jag: på väldigt bra humör
att just nu tänker jag på: något jag inte ska ta upp här
att i natt ska jag: sova
att imorgon kommer jag: sova länge,äta mina tonfiskmackor och plugga,plugga,plugga och träna i stan.
att jag hoppas: att jag får ett riktigt bra liv
att just nu vill jag verkligen: utomlands och fara på dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0