tjejen är grym

Det bästa med hela träning var att Challan dök upp,blev så taggad och hoppas hon fortsätter komma nu, jag skulle bli världens gladaste!

Imorgon är jag ju ledig igen och ska försöka plugga lite mer då,men helt opassande så har word-dokumenten låst sig på något sett,det står skrivskyddat så jag kan inte göra något..

ska klippa 2 st också och sen så ska vi till mormor och egentligen äta surströmming,men eftersom jag inte tycker det är någon större hitt så äter jag tacos innan, oh tänk att man kan längta så mycket efter mat och att det kan göra ens dag,konstigt det där?


Kommentarer
Postat av: amanda

vet jag väl tyvärr inte om jag kan hålla med om... ;)

2011-02-04 @ 15:25:49
URL: http://amandagru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0