burträsk vann igår, 3-2

Ställde väckaren på halv 8 men somnade om lika fort som som jag stängde av den och vaknade kl 9, jag blir nästan rädd för mig själv och för vad som händer? eller kanske ska jag vara lugn och inse att jag för första gången är som alla andra,en vanlig trött och sliten ungdom och inte en som lägger sig kl 10 och vaknar kl 7.

Åkte iväg med 10 bussen och gick förbi ica för en sallad och nu är det sista lektionen för veckn som gäller och jag vet hur tuft det kommer bli,medeltiden, varför fanns den ens?

Kommer hem kl 5 och åker in igen halv 6, tungt! men jag tror det blir en rolig träning med mina underbara,tokiga,supersnygga och fotbollsälskade brudar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0