jag bara älskar hur min hand sticker upp, som ett rop på hjälp



Hela familjen satt i soffan och alla var lika sugna på något gott och när jag säger gott menar jag choklad,chips,oskrokar osv men eftersom att det inte är dom nyttigaste allternativen så blev det popcorn(allt det här för att jag tillsammans med mina föräldrar ska försöka vara mer nyttig),vilket jag egentligen tycker är ganska tråkigt förutom om man har dipp(gräddfil och "dippkrydda")till, vilket vi inte hade hemma,så istället blandade jag fil och tacokrydda och gjorde min egna lilla dipp vilket funkade utmärk och helt plötsligt var kvällen räddad!

Kommentarer
Postat av: E

åh, tusen tack!=D

2011-01-06 @ 01:25:07
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0