jag tycker så jäkla mycket om er,vi klarar det här tillsammans

Vi har inte haft världens bästa dag eller start på cupen och dålig insatts för min egen del.

Det värsta jag vet är att göra andra besvikna,speciellt mina lagkamrater som kämpar så hårt som dom gör,i det läget förtjänar dom/ni så mycket mer än 1-1 i det här fallet.Men samtidigt så vet jag att det här är livet,det är inte första och heller inte sista "tabben" jag görGjort är gjort och som dom kloka säger så är det bara att ta nya tag, imorgon tjejer då är det full fart och förhoppningsvis så rullar bollen åt rätt håll så vi får sätta några bollar och ändå ta oss till semi!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du va Jätte bra Erica , DU MÅSTE FÖRSTÅ DET !! :)

2011-01-06 @ 17:07:30
URL: http://skoglundjulia.devote.se
Postat av: Backis

Snuttegull, alla tabbar sig ibland. Tabbarna bara syns mer ju längre bak i planen man står. Min mottagning tex, den som gav Åkullsjöns 2-0, hur bra var den? Och med den ogjord hade vi varit i lottningsläge om avancemang.

Och du var inte dålig, Erica, det vet du med! Du räddade oss hur många gånger då?

Vi laddar om istället.

Ses på söndag!

Puss.

2011-01-07 @ 11:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0