37 jag

Jag älskar killdofter.
Jag är en känslomänniska.
Jag tänker allt för mycket.
Jag har 2 sidor,galen och lugn.
Jag är rädd för att bli äldre.
Jag älskar choklad.
Jag är beroende av musik.
Jag älskar känslan av lycka.
Jag blir glad när jag får sms.
Jag har en jäkla vinnarskalle.
Jag mår bra av att se Burträsk B-junlag.
Jag önskar att jag var mer självsäker.
Jag saknar gamla klassen och högstadietiden.
Jag är glad över att jag alltid haft fotbollen.
Jag ska resa mycket.
Jag vill ha en egen frisörsalong och ett eget café i Burträsk.
Jag fäster mig lätt vid människor,där efter också svårt att släppa taget.
Jag älskar känslan man får efter att ha vart ute och sprungit.
Jag hatar att redovisa.
Jag tycker om campinglivet.
Jag blir lätt nervös.
Jag tycker det är jobbigt att träffa nytt folk samtidigt som det är riktigt kul efteråt.
Jag tycker att det är mysigt att åka bil om kvällen.
Jag ska bli en bullmamma och förhoppningsvis också en hockeymorsa.
Jag önskar att jag kunde dansa.
Jag vill hitta någon som tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom.
Jag gruvar mig inför hösten då skolan börjar om.
Jag längtar till september då jag fyller år.
Jag åker till Rhodos om ca 2 v.
Jag tycker om att skriva.
Jag njuter till fullo då jag gör saker jag tycker om.
Jag har ett skratt som ingen annan.
Jag tycker om att prata om djupa saker.
Jag tycker om knalliga färger.
Jag har kommit fram till att favoriten är röd.
Jag vill ta hål i tungan.
Jag ska förlänga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0