älskar



Det känns bra att man utnyttjat dagarna och kvällarna till max.
Efter Boviken igår for jag och Sanna till Ida för att sitta på deras altan och äta gott och tjattra tills 12 på kvällen,tills vi blev sugna på lite kubb.



Det som såg ut att blev en dålig dag blev en klockren sådan.
Lisa skickade ett sms just efter att jag vaknat om långnäset och bara en kort stund senare så var jag på plats,molnen skingrade sig,solen stekte,roliga volleybollmatcher,mycket folk och härliga dopp.


Idag tog jag mig också i kragen och for ut och sprang,för foten gick det helt okej,men inte för kondisen,fick slita som ett djur i 4 km och orkade det knappt,helt sjukt vad man tappar snabbt.För ca 1,5 månad sedan sprang jag iaf ca 8 km utan problem och nu bar benen knappt,vilken besvikelse.

Johanna och Ante har vart här och käkat och bara umgåtts också,och for just,kul!
Nu ska jag lyssna vdare på skön musik och förmodligen göra en tidig kväll,är rätt slut efter helgens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0