föresten,det är under den här veckan som allting händer

Under den här veckan är det full fart i Burträsk med mycket folk och trevligheter och även fast än att jag inte ska medverka i det allt för mycket så älskar jag det och älskar känslan av att veta folk strosar runt på marknaden med påsar av allt möjligt tjoller,samtidigt som de känner lukten av både munkar och varma chips.Jag tror att det kommer bli perfekt marknadsväder och hoppas på att du kommer hit.Även Burträsksvängen äger rum i helgen och även fast jag inte är där och festar,lyssnar på musik och träffar folk så vet jag att alla andra som faktiskt far dit tycker att det är en jäkligt bra grej och jag blir glad av att bara veta det,det hör till och för mig är det stämning, och har man tur så kommer musiken även i år höras över hela sjön och ända in i vårat hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0