snart är jag tillbaka!

Det känns så otroligt bra!
På väg till akutet rann tårarna som aldrig förr och jag trodde att när jag precis kommit tillbaka till fotbollen skulle måste avstå från den igen, och när sånt här händer inser man hur mycket något betyder för en.
Jag trodde att sommarjobbet var att glömma.
Jag trodde att jag skulle vara tvungen att avstå från alla volleybollmatcher och dopp på långnäset.
Jag trodde sommaren var förstörd.

Men jag har nog aldrig vart så säker på min sak,då jag sa att något i foten/benet var av.Alla gånger tidigare som jag brutit något så har det aldrig gjort så pass ont som idag,så jag var säker efter de 2 knaken.
Det känns fruktansvärt skönt att jag hade fel,samtidigt som jag känner mig otroligt mesig som nu hoppar på kryckor p ga en stukning,det känns förnedrande på något sett,men jag har verkligen ont.

Kommentarer
Postat av: FRIDA.

Du ska inte behöva känna dig mesig för att du hoppar på kryckor!!! Jag kunde gå, men använde ändå kryckorna för att jag inte ville skada mitt knä i början. Jag gick med kryckor 2 veckor mer än vad jag behövde och det kan jag säga var värt det nu!!! Du är inte en mesig tjej Erica!!! Hoppas det går över snart <3

2011-06-13 @ 00:32:51
URL: http://freyd.blogg.se/
Postat av: amanda

Tycker som Frida, du ska inte behöva känna dig mesig för att du hoppar på kryckor! Jag hoppade på kryckor då jag stukade foten, det gör sjukt ont att stödja på foten så är det bara och då är kryckor ett bra hjälpmedel. Men försök att stödja på det så mycket som möjligt. Hoppas det blir bättre snart!:)

2011-06-13 @ 01:52:03
URL: http://amandagru.blogg.se/
Postat av: paulina

Krya på dig Erica! Du är snart tillbaka och dom matcherna du nu måste stå över ska vi kämpa som fan för dig och vinna! Igår firade vi och skrek för vinsten och vi hurrade för 3p och för dig!

2011-06-13 @ 09:40:36
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: linnnn

men guud! va skönt att det inte var nå värre!! vet hur ont det gör att stuka foten, så ingen mes är du! :-) Håller tummarna för att det ska bli bättre fort :-D

2011-06-14 @ 00:59:05
URL: http://linnberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0