nöjda

Hade världens mysdag igår,en helt okej film,men inte alls så bra som jag trodde.Klockrentgod mat på Allstar,samt efterrätt och annat smarrigt.Sist men inte minst övernattning hos Kristin.Det här måste vi göra om tejer.

Hade en klipp och färgkund,införskaffade ett linne och en tröja,gick på stan i regnet,träffade morbror och moster,men inte tillsammans.

Idag hade jag en redovisning och sen var dagen slut och har nu alltså helg.Min hjärna är slut,ska snart käka mammas pizza.Ska göra sista träningen för denna gång,i regnet som aldrig slutar falla.Jag ska klippa David och sen kommer Sanna hit för att överföra några bilder från sommaren alla roliga händelser.

oj,glömde vist berätta.
Gick upp 06.15 för att ha körlektion 07.20.Kom dit och väntade men det visade sig att jag kom ett x antal dagar för tidigt,för på måndag samma tid ska jag befinna mig där.
Men fick som tur var köra med en annan körskoleledare som hade ledigt just då.



I Williams stuga denna sommar.

Kommentarer
Postat av: thea

sv; okej, förstår :)

hehe okej, men har ni en massa färger och sånt där då eller ? :) vad kostar det om man typ vill tona underhåret? :) och vilka dagar/tider kan man komma förbi? :) måste man boka tid osv?

2011-09-22 @ 21:03:40
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0