full rulle

3 p blev det och vi spelade så otroligt bra och även om jag som målvakt inte fick delta i spelat så mycket så var det ändå en fröjd för ögat så som många brukar säga.
Sen blev det gärnet till Renbergs där jag tror att det måste ha vart årets match,med en proppfull parkering och fulla bänkar, t om tv var där.Kul var det också att komma tillbaka efter så många år,jag som alltid var där förr.

Jag och Sanna gick på is också som jag nämnde tidigare,det blev inte många skär,men en hel del snack tillsammans med Ida.

Idag är det fint väder och jag ska klippa Simon,fara till Boliden och se fotboll med Sanna och Ida och sen blir det gärnet hem för att ha kalas,då jag äntligen ska få mina presenter.

Kommentarer
Postat av: thea

åh så kul med skridskor! kan vi inte dra ihop ett gäng någon gång och lira lite? :):)

2011-09-11 @ 15:02:48
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: paulina

Jag älskar vårat lag så fruktansvärt mycket så jag kommer aldrig kunna lämna laget!

2011-09-11 @ 17:19:53
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0