Ni är så fina

Jag är så oerhört tacksam för alla gratulationer jag fått via facebook,sms,bloggen,t om i blogginlägg och i riktiga livet,jag blir verkligen så glad!Glad av att så många tagit sig tid att skriva ett litet ord som för mig gör så mycket,oändligt många tack! Det har verkligen gjort min dag.

Jag är nu alltså 18 år,tiden går så fort.Har firat dagen med skola och fotbollsträning,kul va? Ja,faktiskt inte så illa.Allt har flytit på väldigt bra idag och som jag sa så gjorde ni min dag.
Kalas kommer jag ha på söndag så då blir det en hel del fika och presenter.Har visserligen ätit lite gott idag också och fått en väldigt stor present,men resten inväntar jag med spänning.

Och jag ska verkligen inte glömma bort att berätta hur otroligt fin Simon Lundström är,eftersom då jag kom hem låg ett paket på bordet av just honom,jag smälter.
Och Simon du vet att jag alltid kommer ha lite förkärlek till dig och du är verkligen som den 3:e brorsa jag aldrig fick.




Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i efterskott världens finaste erica! :)

2011-09-08 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0