Context

Igår var det en bra dag.
Gick på stan i några timmar med mamma och i alla affärer man kan tänka sig,bara för att hitta den där kläningen som jag tillslut hittade. Balklänning - check, Studentoutfit - check, det känns riktigt bra!
Vi åt god lunch på stan i det härliga vädret,for hem slappade,åt grillat till middag och for på konsert i kyrkan tillsamans med 500 personer till och lyssnade på Context,och jag lovar att ni som inte var där,missade något,för jag njöt under hela tiden!

Idag är det söndag och solen lyser. Jag känner mig utvilad och idag kl 12 åker jag in till stan med de andra lila och spelar match,sista träningsmatchen innan det sätter igång på riktigt.
Annars så är dagen rätt oklar,men städas ska det i alla fall göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0