det ordnar sig

Jag längtar tills imorgon och de lediga dagarna framöver.
Imorgon är det fredag och jag är på salongen och ska klippa bl a Sanna och kanske Emelie.
Då jag slutar blir det till att pudra näsan lite extra för då drar vi till Byske för förfest och sen blir det utgång.

Lördag drar jag och Mamma in till stan för att kolla på några alternativ till en balklänning,studentklänning och skor.
Och på kvällen blir det nog till att lyssna på lite musik i kyrkan faktiskt.

På söndag är det match,kanske,ifall man blir uttagen,annars rätt lungt.

Och Måndag valborgs då är det mys med några tjejer hemma hos mig och sen blir det till att umgås med Burträskarna,de bästa folket i världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0