det blir bättre imorgon,bara lite tankar som spökar

Jag blir och är så obeskrivligt ledsen när jag tänker på hur allt tillslut blev.
Hur kunde jag åter en gång hamna här på sida 1 igen.
Känner mig så otroligt korkad.

När det handlar om val,hur vet man då vad som är rätt och fel?
För av någon anledning verkar det aldrig vilja bli rätt för mig.

Ledsen är jag över att jag inte ens kan bli arg på någon förutom mig själv.
Det känns som om att man aldrig är bra nog,att man alltid bara är en av alla de andra,en i mängden och jag hatar att det är så lätt att vara efterklok.Allt blir så solklart och man undrar hur man tänkte ens en sekund,men jag inser även jag att det är hoppet som ställer till det ibland,eftersom hoppet sägs vara det sista som överger en.

Jag blir ledsen över att vara den där polar´n för alla,när jag oftast och egentligen är väldigt glad för de, men jag vill vara något mer.

Men mest ledsen är jag över att jag i den här gröten svek en person kanske egentligen helt i onödan.
Och det är en person som förtjänar så mycket mycket mer,för det kanske är en av de omtänksammaste och mest godhjärtade person jag känner.
Men som sagt,det är lätt att vara efterklok..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0