härligheter

Faktiskt lite tråkigt att lämna gänget på kyrkogården,och kommer sakna att få fara ute nu när vädret äntligen börja likna någon typ av sommarväder!
Men,kul också att äntligen börja jobba "på riktigt",hade min första dag idag!

Har annars en sådan där " att känna sig ful dag" som man har lite då och då. Tog ut löshåret idag och insåg då det var ute att jag nästan inte har något riktigt kvar snart. Mitt hår har fått genomgå en hel del.
Men inom några dagar ska det in igen,snacka om att man känner sig naken utan det,hur bedrövligt det än låter.
 
Jobbar imorgon med och på kvällen ska jag umgås med Sanna och Ida och planerar där efter att krypa ner hos Simon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0