tidsfördriv

Det har verkligen vart fullt ös de senaste dagarna.
Jobbade som vanligt under onsdagen men då även kväll till 01.00 på Luciabalen för högstadieungdomarna,jättekul att se hur fina alla var och minnas tillbaka då man själv var i den ålderna och gick på balen.
Steg upp 05.00 morgonen där på och fick äntligen träffa de fina (fjolårets) luciorna, och där åkte vi runt och sjöng oss torra i munnen,han med att vara på 10 ställen och sen avslutade jag med kyrkan tillsammans med de nya luciorna och så himla fin Alice var.
Jobbade på salongen under fredagen och for direkt sedan till UG för jobb till 00.00 och sen hem till den fina pojken i mitt liv.
Och nu sitter jag här i Bygdsiljum och har jobbat 07.00-12.00 och inväntar nästa pass 15.30-22.00.
Riktigt kul att det var mycket att göra eftersom det vart så otroligt roliga saker jag fått göra.
Men just nu,är jag gruvsam nanting,kommer göra mitt första kvällspass någonsin och uppgifterna är inte att leka med..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0