Tillbaka på riktigt

Blir tokig,skrev ett inlägg tidigare idag,men som verkar försvunnit med vinden. Det var länge sen jag skrev nu,eller har ju i alla fall lyckats slänga iväg några strö-inlägg då och då. Men tänkte att jag snabbt kunde berätta om helgen som vart riktigt klockren,har inget att klaga på. Fredag,Lycka och utgång med några ur klassen. Lördag:Nymek och mys med vännerna. Söndag:Träning,kalas och "övernattning" i stan. Idag har det vart en tung tag,har vart rätt sliten samtidigt som jag har haft det väldigt bra. Väldigt många ur klassen for och käkade och överaskade sedan Camilla (våran mentor). Och har nu ikväll umgåtts med de fina grabbarna,blivit bjuden på chokladpudding och fått fina lappar,bara för att jag själv bad om det.Alla kan fast än att man inte har kille eller tjej behöva känna sig lite uppskattad ibland. Har egentligen jättemånga bilder att bjuda er på,men eftersom min hjärna väldigt ofta väljer att strejka så har jag för att vara helt ärlig glömt hur man la in bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0