varning,långt inlägg

Det går trögt med skrivandet här..
Men min bästa,bärbara datan har lagt av,eller i alla fall skärmen.
Men har i vanlig ordning tränat hårt med laget och palle i spettsen,var på hälsokurs igår och är peppad till tusen på en nyttigare tillvaro,i alla fall för stunden.
Ikväll drog vi till med 3000m igen,och glad är jag som har Backis och de andra som peppar gärnet och fick där av en förbättring,skönt!
Har hållt till på Lycka idag och haft fullt upp,kul! Och imorgon väntar 3 ytterligare kunder,så är ni sugen på lite uppfräschning av håret,tveka inte på att höra av er!

Annars så gruvar jag mig ytterligare inför en ny arbetshelg,konstigt det där att man mer ser fram emot  självaste "veckan" mer än helgen,men fina Fritte ringde nyss så jag hoppas det kommer bli bra.
Är ledig på Måndag så det är något jag kämpar inför.

Annars så kommer jag vara hemma själv hela helgen,restarande åker till Övik där hockey ska spelas.
Jag älskar att vara ensam,men på sista tiden har jag börjat känna mig som den enda i världen då jag sitter där i soffan framför tv:en och nästan tycker synd om mig själv.

Men nu ska jag inta sängläge,tänkte egentligen bara säga att jag lever,hoppas det är bra med er,jag kikar in imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej om man skulle vilja boka sling tid hos dig på eran salong på skolan vad skulle det då kosta? Har långt hår :)

2012-01-29 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0