en liten sammanfattning

Nu var det verkligen ett riktigt bra tag sedan jag klickade mig in här på blogg.se för att skriva några rader,har nog aldrig vart så här frånvarande faktiskt.
Men det började med inget internet och sen så har suget till att skriva inte infunnit sig.
Mins knappt vad jag gjort av tiden och dagarna som passerat.
Men jobbar på som vanligt,är inne på min 6:e vecka och Ida började igår.
Jag har cykelsprungit en hel del med min trogne löpare Sanna och lite Simon på ett hörn också.
Jag har fått en kusin,min första,Alva ska hon heta.
Vi har haft främmande,vi har varit bortbjudna.
Jag har bowlat med fina människor.
Umgåtts med Simon har jag gjort så mycket som jag kunnat.
Har bokat stuga i Piteå till helgen.
Befunnit mig på Burträskssvängen och blivit bjuden på mat av Linnea, och där av också umgåtts med fantastiska brudar.
Hängt med Lycka-gänget. (Picknick,teater,stuga,grillat,mys)
Gjorde bort ett riktigt mördarpass igår och idag väntar förmodligen ett till.
På 1 h väntar jobb igen,och jag har vart vaken sen 4,det kommer bli en tung dag,men har vi tur håller sig solen framme,för så mycket regn som det faktiskt vart de senaste veckorna så är det på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0