att tala i gåtor

Det är så ofta som jag är osäker.
Osäker på mig själv,osäker på andra och osäker på saker,vad jag tycker och vad jag känner.
De säger att man ska följa magkänslam och lita på den, men hur vet man att det blir rätt och hur vet man ens vad en magkänsla är?
På något vis så blir besluten man tar alltid fel, och det inser man såklart då det är för sent.
Och vad alla felsteg och felaktika beslut beror på önskar jag att ja kunde svara på,jag önskar att det vore så enkelt.
Det sägs att man lever för att lära,men när ska det blir min tur att förstå.
Jag väntar fortfarande på att någon vänlig själ ska förklara,svart på vitt, så att jag vet vad mitt problem är och vad jag gör för fel och varför det alltid blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0