nu

Nu är det illa hära..
Har blivit så ovan att blogga nu för tiden att jag t om glömt bort att jag har en liten blogg..
Har just gjort mig klar och sitter och väntar på att fara samtidigt som reget smattrar på taket,att det aldrig slutar ta och ge sig?
Jobbar på salongen idag,vilket jag gör 3 gr i veckan och håller till på ug och kvällarna också ca 3 gr i veckan.
 
Hade för övrigt en riktigt bra helg. Jobbade fredagkväll,shoppade i Umeå med brudarna under lördagen och lördagskvällen spenderades hos simon tillsammans med Sanna,Adrian ,Ida och Wilmer där vi åt och drack gott.
Det blev en prommis runt sundet på söndagen och lite städning men annars bara en slappardag helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0