en stor blandning

igår var jag hos frida hela kvällen pratade om allt,både bra & dåligt.
sen kom anki & vi for kl 12 på natten & skrämmde paulina,jonna,julia,emmy jessica osv. dom vart rädda så tårarna kom & telefonerna ringde hem, de var ngt jättekul ni skulle ha vart meee!
jag är iaf en veldigt bra " skrämmare " så ring om ni vill annlita.btw jag har inte vart så glad på länge som när jag pratade i tele med emil igår, fråga mej inte vrf ni vill inte veta, en lång historia.. men glad till slutet! :)

& jag får inte glömma att jag var och hejjade på min kära bror i mjödvattnet, dom hade fotbollscup.


idag har jag vart & hälsat på farmor med pappa & brorsorna mina.
sen hem & ut på vägarna med moppen, jag gör tro det elr ej stora frammsteg!jippie!

sen kom sanna hit vi såg bara film osv. :)


SKOLAN BÖRJAR OM ALLT FÖR FÅ TIMMAR!   


                               my hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0