fottbollsdag.

idag har vag vart med sanna ida & lisa, snackade alla fel!, nu förstår nog inte ni läsare
vad jag menar, så slöm vad jag skrivit,

iaf sen var det match med 94: orna, vi vann mot ssk med 2-1! jippie & jag är nojd med min egen insatts.
sen drog jag ner till ip för att se a-lagets match & det var verkligen ngt bra!
jag kom dit i halvlek och fick höra att btk låg under med 0-1 med en mindre spelare på
planen & en utespelare i mål,
- oharre tänkte jag!

men ett "mirakel" kom och vi gjorde 1-1 & sen 2-1 som slutligen matchen vart.
& elin i mål var verkligen inget minus, de blir hård konkurens, ;P
& 1-1 mot självaste serieledarna är inte fyskam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0