reklam......

burträsk vann hockeymatchen mot clemäns med ett jubel.Han inte se riktigt hela pga att jag skulle på träning kl 9 o kom hem för en 20 min sedan:träningen gick jätte bra,ja blir så glad när man kommer hem från sådana träningar som denna,hoppas jag sover gott nu & att jag inte vaknar av halsont som jag gjorde natten som va,så nu ska ja ta en sådan där halstablett som jämt går på reklamen & hoppas att de hjälper! reklam brukar väl ändå inte ljuga? man vill verkligen tro på det folket i tv säger att den halstabletten lindrar på en gång & 24 h framåt o att det shampot gör ditt hår till det vakraste,nä reklam,skiiiiiiit på de

imorgon ska vi ha redovisning om vårt prodjekt "företag för en dag" & redovisningar är något jag hatar mest av allt så önska mej lycka till,om det nu blir så att jag måste öppna munnen o säga några ord,men ska be för att jag slipper!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0