åter en dag i berget

vad händer idag? jo det ska jag tala om för er.

Mamma står just nu nere i köket och packar ficka och värmer varm choklad för vi ska till kvarnberget,mamma ville så gärna att jag skulle med så jag kunde väl offra mej för en gångs skull,ganska trevligt kan det ju bli,för hur kul är det inte att åka madrass!?

ikväll har jag träning,springning är det som gäller idag och temat är mjölksyra! Jag gruvar mej alltid före en löpträning,det är verkligen värst före,för den bästa känslan  man kan ha kommer ju när man sprungit klart,man blir så nöjd över sig själv,vilket kan vara bra ibland.

sen så kommer my boy,har inte träffat honom sen i söndags,så happy på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0